Na tę chwilę powstał dopiero mglisty zarys tego co nas czeka, ale kilka nowinek na pewno wprowadzimy. Trwają negocjacje co do możliwego terminu wynajęcia Hali w Kruszwicy, być może będzie to sobota 1 marca. W związku z tym, że popołudniu rozgrywane są spotkania KLPH więc nasz turniej odbywać się będzie w godzinach przedpołudniowych, być może od 9.00 do 15.00. Planujemy wprowadzić trochę przepisów futsalowych np. czas wznowienia gry z aut 5 sek., być może liczone też będą przewinienia. Zastanawiamy się również nad zmianą naszej dotychczasowej polityki odnośnie pucharów dla wszystkich drużyn. Zamiast 8 pucharów być może zdecydujemy się na jeden tylko dla zwycięzcy. Jeżeli macie jakieś propozycje to rozpatrzymy każdy pomysł.Turniej nie ma jeszcze nazwy więc, zapraszam wszystkich potencjalnych sponsorów do negocjacji.
To, co wiemy napewno to:
- max liczba drużyn wynosi 8;
- każda ekipa może zgłosić max 12 zawodników;
- w turnieju mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, tzn. takie które ukończyły 18 lat najpóźniej dzień przed turniejem;
- koszt uczestnictwa prawdopodobnie wynosić będzie 200,00 zł/drużynę (wiem, to jest o 50 zł więcej niż do tej pory, ale wszystko drożeje i również Stowarzyszeni ponosi większe koszty organizacji turnieju, no chyba że znajdzie się jakiś sponsor :));
- w trakcie, kiedy pisałem tego posta, otrzymałem informację, że mamy zaklepaną halę w Kruszwicy na 1 marca 2014r. od godz. 9.00 do 15.00 a więc od dziś można się zgłaszać. Szczegółowy regulamin ogłosimy w tym tygodniu, jak zwykle na naszej stronce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz