czwartek, 16 maja 2013

DROWY - Polprint

Dziś o 19.00 mroczne elfy zmierzą się z zespołem Polprintu. Obie ekipy wygrały w pierwszej kolejce swoje mecze. Na boisku trawiastym ze sobą zagramy po raz pierwszy. Wcześniej spotykaliśmy się tylko na hali w ramach DROWY CUP 2013.
Zespół "drukarzy jest nową ekipą, którą zebrał Sławek Dudek. W niebiesko - białych strojach występuje m. in. nasz etatowy bramkarz z hali, czyli Rafał Bogdanowicz. Chodź wyszkoliliśmy go bardzo dobrze, to ponieważ nie otrzymaliśmy jeszcze należnej kwoty z transferu, Rafał nie może bronić bramki drukarzy :D (taki niewinny żarcik :P). Dosłownie przed chwilą otrzymałem wiadomość, że drowią krew w żyłach ponownie poczuł mój brat i wraz ze szwagrem (a co, trzeba się rodzinom obstawić :D) pojawią się na dzisiejszym spotkaniu. To oznacza, że muszę poprawić skład a wcale mi się nie che :P. Wracając do meczu. Drowy mają już zapewnione utrzymanie w lidze więc nie ciąży na nas żadna presja :D. Z kolei nasz rywal, jak już wspomniałem, to nowy zespół, który, jak na razie, z powodzeniem występuje w DROWY CUP 2013 i zajmuje obecnie drugie miejsce w klasyfikacji generalnej turnieju. Ponieważ dostałem telefon od zniecierpliwionego zawodnika, podaję wyjściowy skład na dzisiejsze spotkanie

W bramce wystąpi Paweł Kaczmarek, choć spóźnił się tydzień temu, to jego obecność bardzo nam pomogła zdobyć 3 pkt. W obronie Krzysztof Popławski i Rafał Kubiak (szwagier :D) W linii pomocy nasz rozgrywający Łukasz Kiedzik i Roman Kaczmarek. Wysuniętego napastnika zagra..... to będzie niespodzianka :P.
Z powodu kontuzji nie wystąpi napewno Marcin Lamparski, zabraknie także Marka Adelskiego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz