wtorek, 12 maja 2015

DROWY : BELFER 0:3 - walkower :(

W wyniku błędu człowieka, w tym konkretnym przypadku chodzi o mnie, Drowy przegrały mecz walkowerem z Belframi. Zgodnie z terminarzem znajdującym się na naszej stronie mecz 3 kolejki pomiędzy mrocznymi elfami a nauczycielami miał się odbyć w czwartek 14 maja 2015r. o godz. 19.30.
Haczyk polega na tym, że źle spisałem datę meczu. Prawidłowa to dzisiaj, czyli 12 maja :(. O swoim "wielbłądzie" dowiedziałem się około 15 minut temu od jednego z zawodników rywala. Zadzwonił i zadał mi proste pytanie " Gdzie jesteście i czy będziecie na meczu?" Zdębiałem, ale Grzesiu Remiasz rozwiał moje wątpliwości, niestety przegrywamy walkowerem i po 3 meczach będziemy mieli -1 punkt. Co ciekawe o godz. 19.14 Romciu dowiedział się o spotkaniu i pojechał do domu taksówką po strój, żeby zdążyć. Szkoda, że nie padł na to żeby do mnie zadzwonić ;). Tak czy siak to mój błąd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz