niedziela, 20 lipca 2014

Ogłoszenie Zarządu

Z dniem dzisiejszym w imieniu Zarządu Stowarzyszenia "Drowy" podjąłem ostateczną decyzję w sprawie występów w barwach czarno-czerwonych Arkadiusza Czajki.
Występ w turnieju na orliku, który odbył się w zeszłą sobotę był jego ostatnim jako mrocznego elfa. Decyzję tę odkładem już od dawna, aż w końcu do niej "dorosłem". Dziękuję za występy i życzę powodzenia, ale u mnie już grać nie będziesz. Najlepsze jest to, że nie muszę uzasadniać tej decyzji :D. Ewentualne rozliczenia finansowe proszę załatwiać u Skarbnika Stowarzyszenia - Romana Kaczmarka. Nieźle co, ja podejmuję jakąś decyzję a inni muszą się tłumaczyć. Choć, jestem całkowicie pewien, że akurat ta spotka się aprobatą Drowów, w końcu spora ich liczba chciała tego od dawna :D. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz