piątek, 1 czerwca 2012

Dwa ostatnie spotkania DROWÓW w I rundzie

Niestety w rozegranych w tym tygodniu spotkaniach z Pierwszym Tłoczeniem oraz Belfrem nie udało nam się ugrać nawet jednego punktu.
Zdobyliśmy 5 bramek tracąc aż/tylko*  15. W środę ulegliśmy po wyrównanym spotkaniu z tłuszczowymi 4 do 8, a w czwartek edukacyjni rozgromili nas 1 do 7. Szczegółowe opisy tych meczów mieli zrobić Mati i Maniek, ale jak widać ciągle nie pozbierali się psychicznie po odprawach pomeczowych ;)
 Kończymy I rundę rozgrywek z dorobkiem 6 punktów i  ujemnym bilansem bramkowym - 36 (23-59). Szans na awans do I ligi raczej nie mamy, ale nasz główny cel czyli utrzymanie w II lidze nadal jest realny do zrealizowania ;). II runda dla DROWÓW rozpocznie się dopiero 25 lipca br. Szczegółowy terminarz ukaże się w najbliższym czasie na stronce, tzn. jak znajdę gdzie go posiałem ;). W międzyczasie mamy poniedziałkowe treningi o 20 oraz uczestniczyć będziemy w turnieju Mini Euro 2012 organizowanym przez Dziecięcą Akademię Piłkarską "Mały Piłkarz" oraz Restaurację Casablanca w dniach 21.06-01.07 br.

6 komentarzy:

  1. "Ojcze Tadeuszu"- ja Tobie wyraźnie zakomunikowałem, że nie będę miał kiedy zrobić relacji ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Maniuś poprostu musisz ;)

      Usuń
    2. No i co mam napisać? że zadebiutowałem w roli bramkarza? :D lepiej żeby nikt o tym więcej nie widział ;)

      Usuń
    3. No i już masz jakiś początek ;) dobra ja kończę pracę. narka

      Usuń
  2. DOBRA... A TERAZ POWAŻNIE JUŻ. DOSTAŁEM INFO ŻE SOBOTNI SPARING Z VIANDO JEST AKTUALNY. TAKŻE SZYKOWAĆ SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń