czwartek, 4 października 2012

TRENING DROWÓW ODWOŁANY

Z przykrością informuję, że dzisiejszy trening z przyczyn od nas niezależnych nie odbędzie się.
Dziś mieliśmy się spotkać o godz. 20.00, ale otrzymałem informację, że nie ma możliwości udostępnienia nam sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 2 w Inowrocławiu. Informację tę udało mi się potwierdzić nie dawno i dlatego dopiero teraz to ogłaszam. Pod znakiem zapytanie jest także przyszłotygodniowy trening na tej sali, dlatego podjęliśmy próby znalezienia innej. Jak tylko zdobędę jakiekolwiek wiadomości natychmiast je opublikujemy.

8 komentarzy:

  1. Trwają rozmowy nad halą w Żalinowie/k Piotrkowic. Prawdobodnie ruszylibyśmy od wtorku godz. 20.00. O ustaleniach poinformujemy w oddzielnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, jak dla mnie gdyby wypaliło, trochę dalej ale czego się nie robi.... no właśnie co ja mam z tej piłki... na pewno nie pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że spłynie choć trochę tej boskiej aury na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampart, reklamę firmy będziesz miał !!!

    Czy Ty wiesz ile kosztuje cm2 powierzchni reklamowej na strojach DROWÓW ? Reklame masz za kompletną darmożkę :)

    Adel

    Ps. Qrwa, nie jestem automatem, dlaczego muszę rozszyfrowywać te zagadkorebusy ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Adel,

    Też mnie wkurza ta captcha. aż tyle botów się włamuje na tą stronę, żeby SPAMować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno tylko na strony FBI i NASA jest więcej prób włamań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mając konto google macie "kapcia" z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń